2013. július 23., kedd

Kritika #59

Kedves Olvasók!
Íme, itt a 100. bejegyzés! Nektek ez semmit sem jelent, de én nem hittem volna, hogy egyszer ez is eljön:.)


Kinézet: A fejléc nem tetszik. Túl egyszerű, olyan semmilyen. Legalább illik a háttérhez, viszont ezt a sablont alapvetően nem szeretem. Az egész blog olyan fakó, vagy hogy fogalmazzak. Szürke betűtípus, nem túl szép lila árnyalat.
Láttam, hogy van lejátszási listád, és amikor észrevettem, hogy az első Justin Bieberől a boyfriend, akkor rögtön kinyomtam a hangfalat. Tudom, tudom. Csak irigy vagyok blablabla. Aztán Macklemore - Can't hold us. Ez mind szép és jó zene, de emellett ki tud olvasni? Tehát nekem alapból elvonja a figyelmemet és nem a szövegre koncentrálok. Általában nyugis, aláfestő zenéket szoktak játszani. De ez csak az én véleményem.
Pontozás: 10/5

Történet: Na lássuk! Hát, elolvastam az első fejezetet. Köszönöm. Ilyen szörnyűséget is rég olvastam :D. Gondoltam, bemásolok néhány hibát, rossz szóhasználatot, vagy rossz megfogalmazást, de akkor már átírhatnám neked az egészet.
Tanács: túl gyorsan váltogatod a szemszögeket. Oké, írd le, hogy ki mit gondol, hogy éli meg a bizonyos helyzeteket, de ez túl gyors.
Nem értem. Ha Alexis nem szereti Biebert, akkor minek akar vele közös képet? Ha ennyire utálja, hogy Mr. Nyálas úrfinak szólítja (ami egyáltalán nem vicces), akkor miért üvöltözött annyira, mikor kiderült, hogy pont - micsoda fordulat! - jó helyen fog koncertezni?
Ahh, Justin, a hős, a megmentő. Nem értelek. A csaj eddig nem akart a koncertjére menni, most meg hanyatt dobja magát, mert a fiú kocsijában ülhet? Ha ilyen hangulatváltozásaim lennének, azt hiszem, utálnám magamat.
Bármekkora sztár is, fél óra után hogy hagyhatja a csaj, hogy ott aludjon náluk? Oké, talán régimódi vagyok, de ez túl gyors. Ez volt az a pont, ahol megkérdeztem magamtól: szerelmet ne valljon neki?
Nanemáááááár. "Megyek aludni, jó éjt, ha akarsz aludhatsz velem." Szívattok? Ágyba nem akarja vinni?
És szerelmet vall.... Komolyan?:D Én ezen már csak nevetni tudok. Nevezhetsz köcsögnek, de ez a blog szörnyű. Képtelen vagyok tovább olvasni. Ha még egy fejezetben ezt látnám, mint az eddigiekben, azt hiszem, a falnak futnék. Képtelenség az egész történet. Nem tudom, hány éves lehetsz, de úgy tippelem, hogy egy olyan kislány vagy, aki imádja a nagy Justin Biebert, és beállt azon blogírók sorába, akik róla alkotnak képzelt történeteket - nagyon rosszul. Te kértél kritikát, és én most elmondom, hogy szerintem jobban járnál, ha hanyagolnád. Talán van néhány ember, aki nem ért ehhez és képes elolvasni, de az nem én vagyok. 
Pontozás: 10/2

Ötlet: Jaj, Istenem, ugye nem kell kifejtenem?
Pontozás: 10/1
Összesen: 30/8

Niki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése