2013. augusztus 10., szombat

Kritika #64


Ha sorra minden vágy teljesül is, valami nagyon fontos dolog még hiányzik 

Kinézet: Nekem a fejléc nem tetszik. Szép meg minden, de valahogy mégsem. Kicsit túl világos minden, engem egy lila színű hányásra emlékeztet :DD
Pontozás: 10/6

Történet: Először a hibákat írom le.
Ahogy te írtad:
"...az én drága főnököm,aki mellesleg már olyan vén,hogy a papírok is kiesnek a kezéből úgy rezeg ..."
Ahogy én írnám:
"...az én drága főnököm, aki mellesleg már olyan vén, hogy a papírok is kiesnek a kezéből úgy remeg ..."
A vesszők után tegyél szóközt, plusz figyelj a szóhasználatra.
"Ahogy szemeivel az enyémeket kezdte szuggerálni,ahogy a mogyoróbarna szemeivel a szemembe nézett és kíváncsian szemlélte arcomat."
Szóismétlés, de még milyen. :D Javaslom, hogy gyorsan javítsd.
Akkor a cselekmény.
Nem tudom miért, de nekem nagyon tetszett, ahogyan a főszereplők találkoztak, bár a képszakadás és, hogy újból megjelent a cégnél, kicsit már rongyos, azaz sablonos.
Imádod Seth-et, még akkor is ha bunkó meg minden. Nekem valahogy bejönnek az ilyen szereplők. Vicces, ahogyan ugratja Hayley-t, ezt még hossz úideig el lehet húzni, figyelj arra, hogy ne csapjon át rögtön nyálas romantikába. Ritka, hogy ilyen jó történettel találkozom, ami vicces és romantikus, nem pedig csupa dráma vagy utópiás. Nekem nagyon tetszik, várom a következő részt:D
Pontozás: 10/9

Ötlet: Nagyon tetszik, bár már olvastam ilyet valahol, te mégis kihoztad belőle a legjobbat:D
Pontozás: 10/9.5

Össz: 30/24.5

Blue Gray.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése