2013. augusztus 13., kedd

Kritika #65

Whatever happens
Kinézet:  A fejlécetek gyönyörű, hiszen egy profi csinálta:)
A bejegyzés címét más betűtípusra és színre változtatnám.  Ez a sok árnyalatú kék engem nagyon zavar, én valami sötétebbre cserélném, ami illik a fejléchez.
Pontozás: 10/7

Történet: Mielőtt belekezdenénk. Túl hosszú fejezeteket írtok! Persze nem azt mondom, hogy két sorban intézzétek el, de végiggörgettem az oldalon és elment a kedvem az olvasástól.

Szépen és gördülékenyen írtok mind a ketten, gyönyörű a fogalmazásotok és igényesen írtok le mindent. Viszont néha pedig túl hosszan, amit gyorsan meglehet unni. Főleg az olvasóknak.
Először az volt a benyomásom, hogy nem éppen eredeti a történet, de aztán később megváltozott. Annak ellenére, hogy 1D-s (amit szívből utálok) elég jó kis történetet hoztatok ki belőle, de szerintem ezt a One Directionos srácok nélkül is meg lehetett volna írni. :)
Pontozás: 10/8

Ötlet: Tetszik, bár nem a legeredetibb. :)
Pontozás: 10/9

Össz: 30/24

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon szépen köszönjük, hogy megírtad nekünk a kritikát! Amint írótársnőm szerecsendio hazatér a nyaralásból a kinézettel kapcsolatos dolgokat megbeszéljük. A részek hosszúságával kapcsolatban szeretjük kifejezni magunkat, hogy átéreztető legyen és szerintem ez a reális tekintve, hogy egy héten csak egyszer rakunk részt közzé! Még egyszer köszönjük, hogy megírtad, hálásak vagyunk érte!

    Üdv:kriszty96 :)

    VálaszTörlés