2013. augusztus 27., kedd

Kritika #69

A fák suttogása

Kinézet: A fejléc szép és lényegre törő. Minden nagyon szép, de a fenyőfa képe nagyobb, mint a másik kettőé. Talán azt kéne megváltoztatni.
Pontozás: 10/9.5

Történet: Hát, nem tudom mit gondoljak erről:D Paródia akar lenni, vagy komolyan gondolod, ezt nem tudom eldönteni, de azért írok egy kritikát.
Mivel röpke, alig pár soros bejegyzések vannak, ez a kritika sem lesz túl hosszú.
Az alapötlet jó és élvezhető lenne, ha nem lenne tele helyesírási hibával,  amik nem tudom, hogy szándékosak-e vagy sem! 
Ne rakj bele hangulatjeleket, kérlek! Az *-* -t kerüld.
Pontozás: 10/8

Ötlet: Nekem nagyon tetszik, csak nem tudom eldönteni, mi a szándékod a történettel. Paródia vagy komolyan gondolod?:D
Pontozás: 10/10
Össz: 30/27.5

Blue Gray.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm a kritikát:D
    Igazából a kettő között van, paródia is, meg nem is. Valami olyasmit szerettem volna alkotni, ami még senkinek nem jutott eszébe:D így született meg ez.
    Direkt van tele helyesírási hibákkal - mielőtt hülyének néznél:D
    Őszintén megvallva nem ilyen kritikára számítottam:D Azt hittem, hogy most jól megkapom, hogy milyen hülye vagyok, és biztosan valami probléma van az agyammal xD de szerencsére nem ez lett :'))
    Mégegyszer köszönöm:) Sunshine A. Harris xx

    VálaszTörlés