2013. augusztus 18., vasárnap

Kritika #66



Kinézet: Alapból imádom a kék színt, de ez már egy kicsit sok. A háttér megy a fejléchez, de a szöveg mögötti rész szerintem jobban nézne ki, ha fehér lenne. A fejezeteket mindenképpen tedd ki egy modulba, mivel unalmas visszalapozgatni. Ha nem kellene kritikát írnom, akkor nem kerestem volna vissza az elsőt.
Pontozás: 10/7

Történet: Az elejét elkapkodtad. Nem írsz rosszul, aminek örülök, de túl gyorsan tértél a lényegre. Én még húztam volna egy kicsit, bemutattam volna a szereplőket, ilyesmi. És mindig meg akarják erőszakolni a főszereplőt, majd jön a hős megmentő, Zayn Malik, és elintézi a rosszindulatú, perverz állatot. Hát persze! Ezzel az egésszel csak annyi a baj, hogy tudtam, hogy ez fog történni. Viszont nem olvasom végig, ne haragudj. Az eddigiek alapján jól írsz, csak annyi zavar, hogy One Direction-ről szól a történet. Sokkal jobban szeretem, amikor az emberek maguk találják ki a szereplőket. A képzeletedben is lehetnek híres bandák, és szerintem az sokkal jobb, mivel vannak, akik nem szeretik a fiúkat. De nem húzom tovább az idődet. Találtam hibákat, elírásokat, de nem lényeges problémák, különösebben nem tudok belekötni.
Pontozás:10/7

Ötlet: Ne haragudj meg, de ehhez nem fűzök többet.
Pontozás: 10/3
Összesen: 30/17

Niki.

1 megjegyzés: