2013. július 28., vasárnap

Kritika #61

Felelsz, vagy Mersz? 
Kinézet: A fejlécen nagy az össze-visszaság, szerintem rendelj valakitől, cseréld le! A blogarchívum felesleges foglalja a helyet. Nem tudom miért hagytad abba a "Fejezetek" oldalnál a részek irogatását, de nekem elég nehéz volt visszakeresgélnem. A többihez nem tudok mit hozzáfűzni, szép és rendezett blogod van, csak a fejléccel nem vagyok kibékülve.
Pontozás: 10/8

Történet:
A fogalmazásod szép és kifejező, gördülékenyen lehet olvasni és könnyen el lehet képzelni az általad leírt képeket. Bár vannak olyan részek, amiket legszívesebben átpörgettem volna, mert untam. Hosszasan írod le a dolgokat, túl hosszasan. Például az első fejezetben a "Legyünk egészséges család" -os dolgot pár sorban is elintézhetted volna. Persze nem azt mondom, hogy írd le ezeket egy-két mondatba, de ne ess át a ló másik oldalára se, mert az olvasó az izgalmakat és a fordulatokat keresi a történetben. Legalábbis én.
A főszereplő, azaz Jessica nekem egy elkényeztetett, nyafogós libának tűnik, nulla intelligenciával. Már az elején gyűlöltem őt.
Nem tudom mi van ezzel a csajjal, de ha az én anyukám küldene nyárra táborba, akkor abból veszekedés lenne. Oké, hogy nem akarja megbántani őt, de azért mégis ...
Egyszerűen imádom Clayt. Engem teljesen elvarázsolt, előtört a Fangirl énem:DD
A történet érdekes, még az elején tartasz, de sok dolgot ki lehet belőle hozni, csak ne kapkodd el és fejezd be, ha már elkezdted. Nincs rosszabb, mikor egy igényes blogot bezárnak.
Kedvenc szereplő(k): Clay, Jenny
Pontozás: 10/9

Ötlet: Táborozás? Imádom.
Pontozás: 10/9.5

Össz: 30/26.5

Blue Gray.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése