2013. augusztus 3., szombat

Kritika #62


Kinézet: A fejléc illik a háttérhez, minden oké, nem tudok mibe belekötni.
Pontozás: 10/10

Történet: A prológusból nem tudtam meg, hogy érdekel-e a történet. Elkezdtem az első fejezetet, és sok vessző és helyesírási hibát találtam, ami eléggé megnehezítette, hogy a történetre koncentráljak. És semmi gond nem volt, egészen eddig:
"Ahhoz képest, hogy kinézetem nőies, pl. a blézer + ing + derékig érő nadrág kombinációval..."
Olvastál már bárhol olyat, hogy egy plusz jellel írják le, hogy mit visel egy szereplő? Hát én még nem, de nem is akarok.
Sok helyen használsz rossz szavakat.
"Megindítottam a csapot..."
Nézzetek hülyének, de én, aki a világ legvégén lakik se hallotta még ezt a három szót egy mondatban használva. Esetleg megnyitottam. De amúgy meg kit érdekel, hogy hány cukrot tett a kávéjába, miután megfőzte? Számomra ez felesleges időhúzás. 
Annyira ki tudnak akasztani, amikor nem tudják a -ba, -be, -ban, -ben dolgot. Hol - a szobában, hová - a szobába. A magyartanárom a falat kaparászná idegességében. 
"- Mert a húgom vagy, de most mennem kell - sietett...... Jade kinyomta a telefont, majd megrázva fejemet könyveltem magamban, hogy nővérem valahova nagyot sietett."
Tééényleg? Nem is gondoltam volna, hogy sietett. 
Annyira rossz azt olvasni, hogy tudnál fogalmazni, de annyira erőlteted ezeket a bonyolult mondatokat a bonyolult szókapcsolatokkal, hogy mégsem akar összejönni. Nehezen tudom olvasni, és lehet, hogy ezzel csak én vagyok így, de néha akkora hülyeséget írsz, hogy nem tudok már rá mit mondani. Gyakorolj még - mindenképp! Annyi mindent bemásolhattam volna, de már így is hosszabb lett a bejegyzés, mint amilyenre akartam írni. 
Azt hiszem, nem fűzök hozzá semmi többet. Inkább örülök, hogy csak két fejezetet kellett elolvasnom. 
Pontozás: 10/4

Ötlet: 1D... mintha olvastam volna már egyet-kettőt. 
Janem, minden második blogban ők szerepelnek. 
Pontozás: 10/2
Összesen: 30/16

Niki.

4 megjegyzés:

  1. Szia Niki!
    Húha a kinézet után csodálkoztam is, hogy ennyit írtál a történetről. :)
    A fogalmazásom és a helyesírásom az iskolában mindig ötös és nem egy elmebeteg intézetbe járok! Az, hogy ilyen bántó és, hogy így becsmérelted a blogomat, kicsikét aggasztott, aztán eszembe jutott, hogy egyel kevesebb - rád gondolok - feliratkozó ide vagy oda, nekem nem számít. ;)
    Neked nem tetszett az írásom, állításod szerint, örültél, hogy csak 2 részt kellett elolvasni. Hát a 2,000 megtekintés - összesen 2 részre, aminek egyesek örülnek - és a 23 feliratkozó, nem azt mutatja, hogy olyan hú de rossz az, amit csinálok.
    A helyesírásomra és vesszőhibáimra visszatérve, magamtól írom, elsőnek. Aztán a WORD-n is átnéztem, hogy ne legyen semmi baj és, hogy igényesebben fessen, Times New Romanra átteszem a betűtípust. De hát minek is beszélek én itt? Én is írok kritikákat és van mikor nem jön össze valami, akkor a blogokon töltöm ki mérgem, ami nem a legjobb módszer. Ha csak simán ez volt a baj, vagy ennyire nem foglalkoztat mások érzése, mert szerintem te is tudod milyen fontos egy bloggernek a saját blogja és ha tudnád mennyi időt fordítottam rá, akkor nem ezt írnád!
    Mindegy, te biztos jobban tudod a dolgodat, mint én és Te egy 300 feliratkozót blogot vezetsz, ebben 100%-ig biztos vagyok. :)
    A sok negatív és bántó szó ellenére,
    Hatalmas ölelés, Zsuu

    VálaszTörlés
  2. Kedves Zsuu!
    Mi nem azért hoztunk létre kritikás blogot, hogy megbántsuk az embereket. De ha olyan kritikát akartál kapni, ahol nyalják a talpadat vagy hasonló, akkor rossz blogot nyitottál meg. Mi a véleményünket mondjuk el, hogy másnak tetszett a blogod, vagy már 23 feliratkozód van, az nem a mi dolgunk és nem is érdekel minket. Nikinek nem tetszett, kész. Fogadd el. Nem mindenkinek tetszhet a blogod.
    Lehet, hogy te rosszul vetted észre, de a kemény szavak, vagy "bántó" szavakat sem azért használjuk, hogy megbántsunk vagy hasonló, hanem azért, hogy vedd észre a hibáidat. Ezt jelenti a kritika.
    Sajnálom, hogy attól húztad fel magad, hogy valakinek nem tetszett, amit csinálsz, nekem is van több blogom és tudom, hogy nem tetszik mindenkinek, mégsem kezdek panaszkodni, és más idejét húzni.
    Köszönöm, hogy kértél kritikát és megnövelted a megnyitások számát!
    Puszi, Blue.

    VálaszTörlés
  3. Nem vitatkozok, köszönöm az ingyen reklámot, puszi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vitatkozunk és nincs szükségünk flegma megnyilvánulásokra. Köszönjük szépen:)

      Törlés