2013. augusztus 6., kedd

Kritika #63

Képzeltem világa
Kinézet: A fejlécedet egyszerűen imádom, bár személy szerint más betűtípus választottam volna. Más sablont választanék, mert ez így rontja az összehatást.  A modulok betűtípusát is megváltoztatnám.
Pontozás: 10/7

Történet: Nincs köze az 1D-hez, adjunk hálát az úrnak! :)
A történet típusát nem igazán tudom hová sorolni. Napló vagy regény?
Nagyon szépen és kifejezően írsz, gördülékenyen tudtam olvasni a fejezeteket, úgy éreztem, nincs megállás. Bár voltak hangulat megtörő szavak, melyek nem illetek bele a helyzetbe.
Nekem a 2. oldal hihetetlenül tetszett, még akkor is, ha úgy gondoltam, hogy túl sok a fantasy. Nem nagyon rajongok értük.
Olvastam volna tovább Jared szemszögéből, de a többi is tetszett. Remélem hamarosan folytatni fogod, ne hagyd abba, mert tehetséges vagy! :)
Pontozás: 10/9

Ötlet: Egyedi
Pontozás: 10/10

Össz: 30/26

Blue Gray.

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kritikát és megígérem Jared szemszögéből még sokat olvashatsz ;)

    VálaszTörlés