2013. augusztus 21., szerda

Díj #2

Köszönjük szépen a díjat, Netty-nek! ♥

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot.
2. Válaszolj a jelölő 11 kérdésére.
3. Tegyél fel 11 kérdést.
4. Küldd tovább 11 embernek! 

11 dolog rólam(Blue):

1. Imádok blogolni
2. 13 éves vagyok
3. Utálom a 1D-t. A zenéjüket szeretem, de már a csapból is ők folynak.
4. Utálom a tucatblogokat.
5. Utálom a fanfictionokat.
6. Félek a sötétben
7. Hiszek a szellemekben
8. Szeretem a mekis kaját :D
9. Jobban szeretem a CocaColát, mint a Pepsit. A Pepsi nem kóla.
10. Rendszeresen nézek Pamkutya videókat.
11. Kifogytam a mondatokból.

11 dolog rólam(Niki):
1. 15 éves vagyok.
2. Nagyon sok blogom volt az eddigiek során:D
3. Imádok olvasni.
4. Nagyon kritikus tudok lenni másokkal és magammal szemben is.
5. Van egy német juhászom, Zeusz, akiért bármit megadnék.<3
6. Jelenleg a Fényemberek című könyvet olvasom.
7. 7 éve zenélek. 
8. Fociztam és kézilabdáztam egy ideig.
9. Imádom a zenét.
10. Anyáék elmentek itthonról és egyedül maradtam.xd 
11. Nem tudok már mit írni.

Válaszaim(Blue.):
1. Mi inspirált, hogy megcsináld ezt a blogot?
- Hogy több blogot ismerjek meg, és a szerkesztőtársam/barátnőm Niki :3♥
2. Van valami, amitől nagyon félsz? Mi az?
- Sötét, szellemek, pókok, bazinagybogarak.
3. Ha bárhova elutazhatnál mi lenne az a hely, ahova elmennél?
- Dubai
4. Jelenleg mi a kedvenc zenéd?
- Gabrielle Aplin - Home
5. Szeretsz olvasni? (akármit)
- Blogot, könyvet, képregényt
6. Milyen színű a fogkeféd? :D
- Kék:3
7. Ha 24 órán keresztül bármit megtehetnél következmények nélkül mit csinálnál?
- Eltemetnék pár embert élve :)
8. Ha lenne bakancslistád, mik azok a dolgok amik mindenképpen rajta lennének?
- Utazgatni, beszerezni egy fekete hajú pasit(:D), írni egy könyvet, szülni két gyereket :DD
9. Mi a kedvenc állatod?
Minden állatot imádok, kivéve a bogarakat.
10. Valami extrém dolog, amit kipróbálnál?
- Ejtőernyőzés *-*
11. Érdekel mások véleménye?
- No.

Válaszaim(Niki):
1. Mi inspirált, hogy megcsináld ezt a blogot?
Nem én nyitottam, nekem csak szóltak, hogy lehet jönni kritikát írni, és jöttem :D
2. Van valami, amitől nagyon félsz? Mi az?
Pókpókpók.
3. Ha bárhova elutazhatnál mi lenne az a hely, ahova elmennél?
Olaszország, Párizs, London. Legszívesebben körbeutaznám a világot:)
4. Jelenleg mi a kedvenc zenéd?
Sleeping with Sirens - Low
5. Szeretsz olvasni? (akármit)
Imádok, csak ezen a nyáron nem volt rá túl sok időm:D
6. Milyen színű a fogkeféd? :D
Rózsaszín xd
7. Ha 24 órán keresztül bármit megtehetnél következmények nélkül mit csinálnál?
Mindent baromságot. Már látom magamat, ahogy egy villamos tetején ülök és integetek az embereknek :D
8. Ha lenne bakancslistád, mik azok a dolgok amik mindenképpen rajta lennének?
Hűha... sok dolog szerepelne rajta, azt hiszem:)
9. Mi a kedvenc állatod?
Panda *-* (és persze Zeusz)
10. Valami extrém dolog, amit kipróbálnál?
Vállalkozó szellemű vagyok.
11. Érdekel mások véleménye?
Azoké, akik számomra fontosak. A többiek nem érdekelnek:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése