2013. augusztus 21., szerda

Kritika #68

The Truth About Love
Kinézet: A fejléc csodálatos, hiszen Crystal csinálta, aki nagyon tehetséges. A sablont átváltoztatnám Egyszerűre, mert akkor eltűnik az a kékség a fejléc felett. Nagyon szép és rendezett a blog.
Pontozás: 10/10

Történet:
Rögtön egy hiba.
"Ahogy beléptem rögtön megfogott a zsír és a sült krumpli szaga."
Megfogott? Nem inkább megcsapott?
Nem hiszem, hogy valakit egy Mekiben fedeznek fel, ahol egy Big Maccel tömi a fejét. Logikai baki.
Rosszul fogalmazol. Olyan szavakat használsz, amiket nem illik, vagy csak rontja a szöveget. Elmegy tőle a kedvem az olvasástól.
Sok helyesírási hibád van, bár kinek nincsen?
Nem tudom, hogy mi van veled, de rá van kattanva a melegekre. A prológusban azt hitte a főszereplő, hogy az emberünk, meleg, aztán a pincérfiúra is, majd megjelent egy igazi homoszexuális. Nem értem.
Eléggé sablonos történet, hogy minden modell csaj ugyanolyan, csak a drága Emily eredeti és normális.

SERIOUSLY?!

És nem mellékesen, Emily egy bunkó picsa. ( Bocs a szóért, de ez van.) Flegmán viselkedik, nem képes normálisan társalogni. Ő is épp olyan, mint a többi modell.
Pontozás: 10/3 (jóindulat)

Ötelt: Sablon.
Pontozás: 10/2
Össz: 30/15
Blue Gray.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Blue Gray! Nincs okom belekötni a kritikádba, hisz az egész ízlések kérdése, én meg tisztellek téged is, és az ítélőképességedet is.
    DE úgy érzem, ki kell állnom az egyik kedvenc blogom mellett. Remélem attól még nincs harag.
    1. Natalie Portman -t tudod, hogy fedezték fel? Épp pizzát evett egy Long Island-i pizzázóba. Szóval csodák vannak, nem kell mindjárt kiakadni.
    2. Hogy csak Emily aranyos és normális a modellek között? Mi van Eleanorral? És mi van, ha a sztori végére Emily összebarátkozik Jessica-val? Nem tudom, erre mekkora esély van, hisz nem én írom a történetet.
    3. Szerintem Emily normálisan viselkedik. Hogy van akivel bunkó? Hát na...
    Pl ahogy Eleanorral bánt az aranyos volt. És Bennel is. És Ashleyvel is. És Dylennel.

    remélem nem értetted fére. komolyan gondoltam, hogy tisztellek téged. én nem lennék képes egy ilyen blogot írni. szóval minden elismerésem.

    VálaszTörlés